Dagen och lista

Dagen började fint med närmare 10 tryck på snoozeknappen.. Men jag var ändå uppe i någorlunda tid med tanke på att det är lördag :) Började i varje fall med matten, boooring. Men vi har matteprov nu på tisdag så a girl has gotta' do what a girl has gotta' do. Avgörande prov faktiskt eftersom det är sista innan kursen är slut, så lite press känner man ju. 

Men matte och jag är inte precis en match made in heaven så jag blev sur och gick ut ett tag efter jag tragglat i typ en timma. Spelade lite fotboll och brännboll med malin :) För er som inte trodde det var möjligt kan jag meddela att brännboll på två personer fungerar alldeles utmärkt ;)

Sen börja det regna så vi gav upp. Nu måste jag försöka bli sams med matten...

Men först: en lista!:)

ALLMÄNT...
Namn: Frida
Piercingar: Nej, om man inte räknar hål i öronen
Tatueringar: Nope
Längd: 170-172 cm?
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond eller nåt:P
Är du kär i någon: Hmm.. tror inte det.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte för tillfället
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Ingen aning..
Vilket shampoo använder du: Just nu sunsilk
Vilken parfym använder du: Beror på humör men oftast Britney Spears- Midnight fantasy eller Escada - Incredible me
Vad är du rädd för: Kackerlackor! och insekter över huvud taget!
Gillar du att tvätta: Är väl inte så farligt, men inte favoritsysslan direkt
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA! Hulken på Islands of Adventures är svårslagen! 

SENASTE...
Film du hyrde: Kommer inte ihåg, alltför längesen
Film du köpte: Samma
Låten du lyssnade på: Gloria - Mando Diao
Låten du hade på hjärnan: Pokerface - Lady GaGa
Låten du laddade ner: Så får man inte göra!
Personen du ringde: Malin
TV program du tittade på: Carina Berg flyttar in
Personen du tänkte på: Vet inte..

FAVORIT...
Mat: Olika..  
Låt: Går inte att välja
Sak att göra: Men samma
Sport: Det beror på vad som räknas som sport, dans?
Dryck: Vatten, alltid gott
Kläder: Myskläder, leggings och stor tröja
Film: Hmm.. Twilight?
Bil: Inte så intresserad av bilar..

ANTAL...
Gånger du varit kär: Too many...
Gånger ditt hjärta brustit: Vet ej... 
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Men! Svåra frågor? Inte många gånger!
Ärr du har på kroppen: Ett vid lilltån, från att jag skar mig på en båtmotor:P
SENASTE...
Bok du läste: My Michael - Amoz Oz
Personen du fick mail av: Facebook XD
Personen du fick brev av: Pliktverket
Personen du fick sms av: Lisa :)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Tisdags

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Pluggat, spelat fotboll, brännboll...
Var det kul:  2 av 3 i varje fall
Hur tidigt stiger du upp: På vardagar runt 7, på helger 8-9 kanske
Gillar du att slåss: Beror på vem jag slåss mot ;)
Vad ska du göra ikväll: Inget planerat

Är du seriös: Har blivit det ja
Vad är du allergisk mot: Nada! Tror jag..
Var har du ont: I ryggen, sov dåligt...
Använder du hårspray: Ibland, oftast inte
Kan du stå på händer: Ja.. men inte länge:P
Favorit serie: Desperate Housewives, House eller Grey's Anatomy

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Fruktsocker
Gillar du ketchup: Jadå
Är du glad nu: Nej, för jag vet att matten väntar
Var du glad igår: När jag inte pluggade, ja:)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Mamma jobbade på sjukhus förut
Vad dansar du till: Allt möjligt:)
Stockholm är: en stad jag skulle vilja besöka igen
Göteborg är: också en stad jag skulle vilja besöka igen
Kan du sjunga: Hm.. ja?
Mer värt än guld: Oj.. Mycket. Lycka, kärlek etc...
Spaghetti eller makaroner: Beror på
Ett land jag helst vill besöka: Italien eller Frankrike
Ska bli skoj: Sommarlov
Ska inte bli skoj: Matteprov
Sparar till: Studentpresent till storasyster
Väntar på: Sol!
Pålägg som gäller: Skinka :)
Dagens dryck: Vatten!

 

Kommentarer
Postat av: malin k

fränt det där med lilltån men det var faktiskt en båtpropeller :D



/ Kalle

2009-06-05 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0