hämndlysten man med polisonger

Gomorron! Eftersom vi inte har så mycket att göra i skolan nu sov jag faktiskt ut i morse, kommer inte ihåg senaste gången det hände vilket är... lite sorgligt.

Igår följde jag med Sanna på bio, vi såg wolverine. Jag har inte sett någon av de andra filmerna men som tur är var det här typ den första egentligen, som handlade om wolverines liv innan x-men drog igång. Enda anledningen till att jag följde med var väl egentligen att Hugh Jackman är med i den:P Charmigare människa får man leta efter! Han är över 40, har polisonger i filmen och spenderar största delen av tiden i filmen med att se riktigt hämndlysten ut och ändå är han snygg, då gör man det bra! Sen skadar det ju inte att han är ganska muskulös..;) Filmen var i alla fall bra!:)

Nej nu tänker jag inte sitta här inne och ruttna längre, det är ju finväder!!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0