24-05-09

Vilken härlig dag! Sol, varmt och en lagom bris, helt perfekt. Jag och malin har tagit varje chans vi fått att gå ut och njuta av finvädret, även om det betydde att vi försummade skolarbetet något.. Men jag var faktiskt riktigt effektiv i morse innan det hade hunnit blivit lagom temperatur ute och gjorde färdigt första utkastet av utredningen av sekter! Känns riktigt skönt, bara lite finslipning kvar vilket betyder att större delen av lektionerna vi har kvar att jobba med den på kan ägnas åt annat arbete:) Trots upprepade försök att bli sams är jag och matten dock fortfarande ovänner:( Frågan är om vi kommer hinna reda ut det tills provet..

Men nu ska vi inte vara negativa, nog om det! Som sagt har jag och syster varit ute så mycket det gått idag och gjort alltifrån promenerat till dansat afrikansk dans på studsmattan! Tänkte såklart på bloggen och tog lite bilder;) inte på den afrikanska dansen då, det är en syn man helst vill slippa...



Bildfunktionen krånglar lite så det blir bara två!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0