att åka eller icke åka, det är frågan

Idag fick man sig sannerligen en trevlig överraskning! Fick nämligen reda på att man bara behöver skriva en av de fyra frågorna på samhälle, och man får välja! Tur att jag bara hunnit börja på en fråga och inte som Malin redan gjort tre;) Nu slipper jag i alla fall frågan jag börjat på, don't like it.

Men vädret är då ingen kul överraskning.. Förstå vad mycket snö vi hade haft om temperaturen hade vart normal! Det är snart december och det spöregnar, deprimerande..

Jag funderar på att följa med pappsen till fjällen i helgen och faktiskt få uppleva lite snö i alla fall. Har dock skitmycket att göra fortfarande så jag är lite osäker. Men vafan, det skulle ändå vara värt det, fjällen är det bästa stället man kan tänka sig då man behöver stressa av. Lite konstigt för det är alltid högt tempo där med olika aktiviteter, men jag antar att det beror på att man inte tänker så mycket på vad som komma skall. Jag tror ändå att jag tänker åka, jag längtar nå så djävulskt efter att åka slalom! Jo.. Jag åker nog.. Tror jag...


Kommentarer
Postat av: Lottis

Stackars malin!!

2009-11-29 @ 12:29:55
Postat av: frida

hehe jaa, fast lite komiskt är det ju också;)

2009-12-10 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0