datorjävel

Så var snön borta och istället gjorde regnet entré... igen.. Men nog om väder och mer om min dator! Jag har fått äran att ärva den bärbara datorn som användes av hela familjen förut, men vi kommer inte så bra överens. Den ska hela tiden göra uppdateringar och efter den gjort uppdateringar (som ibland tar upp till 1 timme!!!) så återställer den alla ändringar den gjort eftersom "uppdateringarna inte gjordes korrekt". Det är fantastiskt kul när man ska sätta sig ner och plugga och måste vänta hur länge som helst på att datorhelvetet över huvud taget ska starta. Jag blir SÅ glad.

Nu har jag i varje fall fått igång fanskapet och ska påbörja pluggandet. Först blir det avvikelser och brott, därefter religion och om jag hinner engelska. Dagen är räddad. tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sandra

Cha cha:)

tjänar du inga pengar på din blogg? -Börja Göra det då!

Klicka dig in på min blogg och klicka p länken som finns där! JÄTTE LÄTT verkligen! Svara gärna på gårdagens fråga! :)

Loove Saandriiie

2009-11-09 @ 20:58:47
URL: http://saandriiie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0