gäsp

Huvaligen vad trött jag är. Allt går så himla fort. Fick visserligen talet på engelskan ur vägen idag, men jag känner mig fortfarande lite ambivalent, blir aldrig riktigt nöjd. Nåväl.. På eftermiddan fick vi nya uppgiften på religionen: seminarium på fanatism. Intressant ämne men ändå jobbigt. Skulle sätta mig ner och se på några av de dokumentärer vi fått rekommenderade idag men det gick inte så bra.. Så jäkla trött att jag slocknade under andra. Och då ska man komma ihåg att jag satt i skräddarställning upprätt, ganska bra mått på hur slutkörd jag är just nu..

Har nyss lagat mat och nu tänkte jag ta mig en prommis. Förhoppningsvis följer systeryster med så man kan prata av sig lite, välbehövligt just nu. Därefter blir det läsning om fanatism och sedan ska jag äntligen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0