heavy

Tung dag. Eller ja, inte tyngre än någon dag egentligen.. Alla dagar är tunga nuförtiden. Orkar inte gå in på detaljer varför, blir för personligt.

Har försökt plugga samhälle idag på eftermiddan men det är en jävla skituppgift. Jag orkar fan inte analysera mer nu, det är bara uppgift efter uppgift efter uppgift, också kommer det massa prov och jävelskap, NÄR TAR DET SLUT?!

Det enda positiva jag kan komma på med idag var när jag var på väg hem från dansen och det var alldeles mörkt ute. All julbelysning var tänd i stan och jag var alldeles ensam, hur mysigt som helst. Men det var en flyktig lycka och just nu känner jag mig bara irriterad på allt.

Nu ska jag duscha och sen krypa in under täcket och gömma mig från omvärlden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0