hemma suck...

eeeh... hehehe... justde.. bloggen...

Thailand var fantastiskt, som vanligt bör väl tilläggas;) Första dagarna var lite regniga men mot slutet ordnade det upp sig! Sol, bad, delfiner, shopping, snorkling, vackra platser, intressanta restauranger, tidiga morgnar med simning, läsning och massa annat hanns med, hur kul som helst hade vi! De tre gångerna jag varit i Ban Phe har jag aldrig velat åka hem och det var inget annorlunda den här gången, känns som mitt andra hem, I love it. Börjar nästan gråta när jag tänker på att det typ är minst ett år kvar tills man kommer dit igen, OM jag kommer dit igen! (pepparpeppar ta i trä) Nåväl, jag antar att det är bra att ha nåt att se fram emot, men just nu känns det väldans tungt. Bilder hade jag i varje fall tänkt att ladda upp några, men de är inte inlagda på datorn än så håll ut;)

Nu är man i varje fall tillbaka i den vanliga trista gråa vardagen, med en riktigt rolig jetlag dessutom, vaknade bland annat klockan 2,3,4 och 5 i natt, sen gav jag upp... Skolan har fullt tempo som vanligt. Jag tror dock att jag har blivit bättre på att hantera stress för jag har verkligen mycket att göra nu och är trots det inte hispig. Men jag antar att det kommer när det sjunkt in lite mer... Hade i varje fall första lektionen på Religion B idag. Låt oss säga att det verkar som att det kommer bli en tämligen... intensiv kurs.

Nu ska jag väl plugga.. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0