i mitt vinterland

Så nu sitter man här i stugan och myser:) Blev att jag åkte i alla fall, och till råga på allt tog jag en dag ledigt från skolan!:O Eftersom vi ändå inte hade några riktiga lektioner idag utan sp-dag kände jag att vi lika gärna kunde åka tidigare och njuta av en till dag här uppe:)

Idag blev det slalom på förmiddagen. Var lite hårt och knöligt i backarna men det känns skönt att ha tagit premiäråken för säsongen:) På eftermiddan åkte jag längd trots att jag egentligen inte tycker om det, men det var helt okej faktiskt. Har faktiskt börjat åkt mer längd på sista tiden, konstig tjej..

Väl hemma i stugan blev det lite läsning om fanatism och sedan bad och bastu, skööönt:) Efter lite tv-tittande känner jag mig nu ganska trött men ska i varje fall försöka läsa lite mer innan jag slocknar. Hej så länge 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjällen+slalom=KÄRLEK!

2009-11-29 @ 12:33:13
Postat av: frida

så rätt så rätt:)

2009-12-10 @ 19:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0