sicko

På grund av sjukdom har jag inte skrivit på ett tag men nu är det dags att återigen slänga in ett inlägg. Jag har spenderat nästan hela veckan nerbäddad eftersom jag, som nämnt, är sjuk. Hög feber och ont på ställen jag inte ens visste existerade skulle kunna sammanfatta veckan ganska bra. Extremt tråkigt var det och totalt onödigt. Gick till skolan på onsdagen för att göra samhälleprovet som gick uruselt och sedan följde torsdagen med engelskaseminarium och samma resultat, tror jag i alla fall. Igår började jag äntligen känna mig mänsklig igen men nu badar jag istället i plugg. Struntade dock i det idag för att istället gå på stan med lottis, såååå mycket roligare:D Vi kikade runt lite i affärer och satte oss sedan och drack the på coffee house, väldigt mysigt var det:)

Tog för övrigt svinis-sprutan igår. Förvånansvärt smärtfritt måste jag säga, nålen kändes inte ens! Fast senare under dagen började dock armen göra ganska ont, vilket tydligen är ganska vanligt. Jag är faktiskt fortfarande lite öm. Konstigt.

Nu sitter jag och försöker dra ut på tiden så att jag inte ska behöva börja plugga. Jag inser dock att det här massmordet av tid som jag har satt igång inte kommer att hålla i längden. Nej, nu är det nog, dags att pluuuuggaaaaaaa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0