estocolmo próximo

Jag ska till Stockholm!:) Bestämdes igår så det blev lite tajt, men det ska bli riktigt kul i varje fall. Är där tills imorrn så jag och storasyster ska försöka hinna med lite fönstershopping:) Eller hon kanske faktiskt ska shoppa men jag har inga pengar kvar så.. Men det är alltid kul att kolla så jag ska inte klaga:)

En annan god nyhet, faktiskt anledningen till att jag inte har några pengar, är att jag camilla & malin har bokat resa till las palmas i januari! Vi har valt att göra PA utomlands serrni, ska bli så jäkla kul. Nu har vi lite arbete med planeringen framför oss men det kommer lätt vara värt det i slutet. Bästa PA:t man kan tänka sig!:)

Nu till de mindre goda nyheterna.. Jag har fortfarande skitmycket plugg att göra. Har suttit hela morgonen och jobbat med Candidefrågorna och jag tror att jag är färdig nu, men jag får ont i magen när jag tänker på hur mycket annat jag har kvar att göra. Men jag vill verkligen inte tänka på det nu, känns som man ska få ha kul nån gång också och inte bara plugga. Så därför tänker jag förtränga det när jag är i Stockholm:)

Skillnad på humöret jämfört med andra inlägget va?;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0