här fattas en rubrik

tjabba

Precis som jag lovat har jag bli bättre på att blogga:) era lyckostar

Luuuugn dag idag. Började inte förrns 11.15 så jag hade ganska mycket tid att döda på morgonen (fråga mig inte varför jag inte tog chansen att sova?). Istället för att göra nytta, typ läsa lite om styrelseskick och politik, valde jag att se finalen av so you think you can dance som jag hade spelat in. Vissa danser är så fruktansvärt bra, som Kayla och Kuponos missbrukdans. Fick gåshud som varade i flera minuter, så jävla bra.

Väl på skolan var det storsamling, lite information om högskoleprov och så. Hade faktiskt velat gjort det nu i höst, se vad det handlar om liksom, men jag befinner mig i Thailand vid provtillfället. Åh Thailand, can't wait..<3

På eftermiddan hade vi första lektionen i idrott & hälsa B. Det kommer bli en riktig hatkurs, skolidrott är nästintill aldrig kul. Tennis spelade vi iaf idag. Gick.. sådär..

Nu tänkte jag slå upp samhällebibeln och läsa några rader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0