Irriterad. Arg. Frustrerad.

Jag har en riktigt dålig dag. Började med att jag vakna med halsont, förkylning på gång. Trodde nästan att jag skulle komma undan den här gången, men icke! Jag blir förkyld ganska lätt, inget vidare immunförsvar, men nu har jag för en gångs skull lyckats hålla mig frisk väldigt länge, trots att många i min omgivning varit sjuk. Tills nu vill säga. Fanfanfan... Förkylningar fuckar upp precis allting.

Sen har jag suttit med samhälleuppgiften sedan halv nio i morse och nästan inte gjort några framsteg. Jag. Kan. Inte. Skriva. Normala. Meningar. Så jävla irriterande att det går så sakta. Jag tänkte ju göra färdigt lite mer än hälften idag, men det känns ganska avlägset.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0