kaffe och english c

Hemma från huvudstaden, väldigt mysig vistelse. Ingen shopping som förutspått, men så jäkla god mat istället! Italiensk båda dagarna, mums. Sanna hade med sig finkameran så det kanske kommer lite stockholmsbilder till bloggen snart;) kanske

Paniken börjar sakta sprida sig i mina ådror nu, jag måste pluuuuugga. Jag har bestämt mig för att skriva minst två sidor engelska idag, minst. Vill ni veta hur långt jag har kommit? Ett stycke, ett jävla stycke. Går segare än segast och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Och i sådana situationer finns det bara en sak att göra: brygga kaffe. Så nu äre nya tag som gäller. Tjingeling på ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0