remember me?

Hallå där blåbär


Det har nu åter blivit dags för det månatliga blogginlägget! ...eller säger man så? månatliga? äh skit samma! Jag inser att jag inte är den mest hängivna bloggerskan. Förlåt, jag skäms. Jag ska bättra mig, jag lovar.


Vad har hänt sen senast? tja.. skolan har börjat. Den är sig lik. Me not so much. Jag har blivit fett (som kerstin skulle säga) dålig på skolarbete. Inte för att jag var nån mästare förut men nu går det verkligen inte bra. Vi har visserligen inte haft så mycket examinationer ännu, en bara för att vara exakt (tror jag?), men den gick inte bra. Totalt hjärnstillestånd hade jag. Pluggat hade jag gjort, men när det väl gällde var det helt blankt. Jag hoppas det är nåt temporärt..


... och återigen handlar min blogg om skolan! För att bryta mönstret ska jag ta mitt sommarlov i kort sammanfattning: Målning, Sol, Regn, Stockholm, Fjällen, Gotland, Umeå, Fjällen igen, Mer regn, För kort


Och för att pigga upp er därute när den kalla hösten närmar sig tänkte jag bjuda på några fina bilder som min kära syster gjort (den tjejen har uppenbarligen för mycket fritid)

du och jag johnny
jag, barbossa och johnnyboy

frida och kompisar
Malin har döpt den här bilden till: Frida och hennes kompisar
Kul tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0