sunday bloody sunday

heeeeeeej

Söndag. Svår dag. Man vill kunna njuta av att vara ledig men man kan inte riktigt eftersom man vet att det är skola imorrn. Och att man har plugg att ta igen. Lyckades i alla fall ta mig igenom kapitlena vi skulle läsa på filosofen ute i solen men i övrigt har jag inte fått så mycket gjort. Istället har jag övningskört:) Nervöst men kul! Mindre kul var det att enda anledningen till att jag fick övningsköra var att vi skulle åka och plocka svamp. Fast egentligen är det inte så illa att plocka svamp, det är bara det att vi blev medtvingade i skogen x antal gånger när vi var yngre för att just plocka svamp så jag har byggt upp ett litet slags hat mot att göra det. Men i ärlighetens namn var det helt okej, synd att klaga liksom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0