varning: deppig

Just nu känns allt väldigt jobbigt. Varken förkylningen eller febern verkar vilja ge med sig och på skolan lastar bara lärarna på oss mer att göra. System overload. Gjorde färdigt samhälleuppgiften idag i varje fall! Kul att vi har en ny nu bara som det var meningen att jag skulle ha inläsning för idag, tid som jag använde till att göra färdigt den andra uppgiften. I engelska ska jag skriva en essay på 2-4 sidor som i och för sig inte ska vara färdig på ett tag, men att veta att man har den är liksom stressande i sig. På filosofin är det meningen att vi ska börja med "i huvudet på" men jag känner mig verkligen inte på något filosofiskt humör nu, då kommer jag ju deppa ner mig totalt. På svenskan har jag precis gjort färdigt Candide-frågorna och skickat in till Laila, känns inte som nån vidare kul uppgift med tanke på att boken inte var nå vidare kul. 

Äh men fy vilket tråkigt inlägg. Sorry

trötta tjejer i skärgården
- Trötta tjejer på båten i skärgårn'
Ungefär så här trött är jag nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0