huvudstaden

Snart kommer mormor och skjutsar oss till tåget och sen blir det storstaden för hela slanten med tvillingen! Jag är galet shoppingsugen:) Fick lite pengar på födelsedan också så något ska jag väl förhoppningsvis få med mig hem. Och ikväll ska vi se bounce, kommer säkert bli riktigt bra, kan ju inte bli annat när det är dom:)

Blev färdig med projektrapporten igårkväll. Eller ja, nästan i alla fall. Ska bara renskriva och sen är jag klar. Tur att jag bestämde mig för att verkligen råplugga igår, hade haft skitdåligt samvete hela resan annars. Men nu kan jag njuta!:) ...om man bortser från ett filosofi- och ett samhällshäfte som jag tänkte ta itu med på tågresan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0