till kerstin

Dags för uppdatering igen tydligen. Sen senast har mycket hänt fast jag kommer inte ihåg allt. Men bland annat har det blivit en resa till huvudstaden med klassen, kul! Lyckades dock bli förkyld dagen innan avfärd och var febrig av och till hela resan så det var ju mindre kul.. Och på påsklovet var jag magsjuk mer än halva lovet vilket betydde att jag inte ens kunde ta mig iväg till fjällen förrän på onsdan, surt. Missade alla soldagar. Är så jäkla less på att vara sjuk nu, även om whiskeyrösten är riktigt seeeexii;) Från att i början av förkylningen ha låtit som en redig karl låter jag nu som en tonåring i målbrottet, najs utveckling(Y) Min imitation av Björn Gustafssons "aamen durå!" är inte så pjåkig nu;)

Just det, har ju hunnit bli 18 sen senaste jag skrev!:P Sjukt vuxen nu. Hehe... Helt ärligt är det inte så mycket jag får göra nu som jag inte gjort innan, lite antiklimax.

Kanske borde skriva lite projektrapport nu... Men jag orkar inte... Måste skriva typ 10 sidor tills fredag. Kommer inte hinna något i helgen för då blir det återigen en tripp till huvudstaden:D Den här gången bara med systeryster, ska bli galet kul! Åker på lördag och hem ganska tidigt på söndag så vi kommer tyvärr inte hinna titta i affärer så mycket.. Måste hitta studentklänning och liknande, stress stress! Nåväl, det ordnar sig nog. Nu - projektrapport.

Kommentarer
Postat av: Lotta

"aamen duråå!" Haha I love it! Skoj med stockholm *2! ;)

2010-04-22 @ 19:02:50
Postat av: frida

yepyepyep!:)

2010-04-24 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0