Blir nog skoj

Sitter här med naglellack som måste torka. Jag hatar att vänta och därför får jag alltid avtryck på fingrarna, men så har nagellacksmästaren Viktoria tipsat mig om att sitta vid datorn under torktiden. Så varför inte skriva ett blogginlägg tänkte jag då, måste vara den ultimata nagellackstorkaraktiviteten. Only time will tell..

Julafton var mysig. Lilla Thea blev jätterädd för tomten men efter några julklappar blev hon lite mer vänligt inställd, även om kramen hon gav honom var med största misstänksamhet. Gojäntan. På kvällen blev det en massa sällskapsspel och det var längesen jag skrattade så mycket, härligthärligt.

Ikväll står hemvändarfesten på schemat. Blir nog skoj. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycket bra nagellackstorkaraktivit!;)

2011-01-04 @ 23:09:17
URL: http://viktoriamehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0