bloggmästaren

Fick väldigt plötslig blogglust. Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Kan ju börja med en uppdatering om vart jag befinner mig i livet just nu.

Efter studenten väntade arbetslöshet vilket var så oerhört frustrerande. Blev som tur var en resa till Thailand (som tidigare nämnt) för att bryta den trista vardagen av jobbletande. Kom hem utvilad och redo för rond två. Jobbar nu på en smyckesbutik och ska göra det hela december, sedan blir det bokföring och fakturering på lacken eftersom det blir ont om folk där. Därefter: no idea. Förhoppningsvis hittar jag det bästa jobbet i världen. Inga höga förväntningar alls liksom.

Annars då? Jovars, synd att klaga. Snart julafton jueee. Har köpt många julklappar, kan bocka av mormor&mårtens, farmor&kjells, carina&ulfs, camilla&jörgens, fredrik&jennys, emmas, elins, theas, leons, halva lottas och malins. Bara Sannas, pappas och mammas kvar. Inte de lättaste precis... Måste snarast ge mig ut på serious gift-shopping.

Nu måste jag verkligen sova. Jobb imorrn. Börjar bli van nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0