Dan före dopparedan

Gårdagen bjöd på utgång. En lugn en, eftersom jag skulle jobba idag. Till stängning till och med var det tänkt men jag slapp! Skönt faktiskt för jag trodde att jag skulle frysa ihjäl. Hatar att butiken ligger precis vid ingången, kan inte varit mer än 14 grader där inne idag. Tidigt avslut betydde tid för mig att köpa sista julklapparna men jag ville verkligen inte ut till birsta och trängas. Allt har dock löst sig i alla fall som tur är, syrran skicka ett sms att hon hitta sin önskning och köpte den till sig själv så behöver jag bara pynta för 'en! Lagom tråkigt, men är man lat så är man.

Nu var det ju meningen att man skulle se film med familjen men eftersom ingen av oss är tekniskt lagd (eller duktig på att leta) blidde det inget. Uppesittarkväll utan någonting att göra. Eller ja, det är ju inte helt sant med tanke på hur mitt rum ser ut. Fast att städa just nu känns ju inte särskilt lockande.. Nåväl, duty calls. Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0