2 februari

Idag har varit en sån där typisk, vardaglig vardag. Fackteckning och design på morgonen med en massa meningslöst skissande. Ångrar som fan att jag valde den kursen. Jag trodde vi skulle få lära oss olika tekniker att teckna och skissa en kollektion som inte behövde ha något särskilt tema. Kul att den enda kursen jag valde bara för skojs skull och inte meritpoäng är hopplöst onödig och tråkig (Y). Fan.

På eftermiddagen började vi med ACT på psykologi b. Verkar som att det kan bli riktigt intressant och användbart! Synd bara att jag inte får igång skivan som vi fick med oss hem och skulle lyssna på... Datorgeniet:)

Nu hade jag tänkt läsa lite. Jobbigt bara att boken är så deprimerande. Bra, men deprimerande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0