alla (`.´) dag

Vaknade halv åtta i morse och kunde verkligen inte somna om, typiskt. Började dagen med att finslipa hemprovet, var uppenbarligen lite tröttare än jag trodde igår..:P Men nu är den i varje fall inskickad och jag orkar inte oroa mig mer, it is what it is.

Därefter tog jag och Malin en långprommis i solskenet, myspys:) Resten av dagen susade förbi. Har städat lite, bakat en tårta till päronen dagen till ära (gotta spread some lööööv), handlat och lagat gomiddag. Tror jag ska knoppa in tidigt ikväll i min härliga nybäddade säng:) Men först lite slöknappande på datan;)


Härliga fjällvandringstider:) Mer sånt till sommarn!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygg tjej i keps! Vem är det egentligen...?

2010-02-15 @ 19:42:56
Postat av: Anonym

haha, snyggaste ever!!

2010-02-15 @ 21:26:40
Postat av: Anonym

juste, det var jenny

2010-02-15 @ 21:27:03
Postat av: frida

I know! ...och lotta ger bra exempel på bra och dålig hållning!:D

2010-02-15 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0