but I never knew it was so hard

Gokväll. Dagen har varit lugnnnn. Började med att plugga lite svenska, men är ännu långt ifrån färdig. Meningen att jag ska göra det nu också men jag ork int. 

Var bara en stund på skolan idag för storsamling, typ onödigaste någonsin. Åt lunch och gick sedan hem och pysslade med allt möjligt i väntan på att Malin skulle komma hem. När hon så äntligen kom hem tog vi en tur till birsta med mor för lite efterlängtad shopping. Övningskörde dit, börjar bli stammis framför ratten;) Fast parkera är jag inte så duktig på ännu.. Måste ha lite tekniklektion snart tror jag:) Gick i alla fall ett bra tag och tittade i butiker, och shoppade till och med för första gången på jag vet inte hur länge. Kulkul. Provade så mycket grejer att vi inte hann gå på bokrean förrän vi skulle hem så det var lite synd.. Hann bara in en snabbis men hittade inget som föll mig i smaken då. Nåja... 

Nu ska jag titta efter om far sett färdigt på OS så jag får se sytycd-finalen som jag spelat in. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0