Helg

Äntligen slut på skolveckan! Tyvärr är helgen alldeles för kort. Känns verkligen som att jag skulle behöva långledigt nu. Men så äre om man går på skvadern, då får man inte torsdag och fredag ledigt även om alla andra har det...

Nu har jag skolarbete så att det räcker och blir över ett tag framöver i alla fall.. Hemprov i psykologi b och den fruktade uppsatsen i samhälle c, jag ryser bara jag tänker på det.

Ikväll blir det soffan och tv med familjen. Längesen faktiskt så det ska bli mysigt:) Synd bara att en familjemedlem saknas.. Det blir extra tydligt att storasyster inte bor hemma längre när man gör vardagliga saker, som att duka till exempel och ska ta fram en tallrik mindre. Saknar henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0