snow

Det snöar. Snöar. Snöar. Och snöar lite till. Börjar bli lite småless nu. Längtar som fan till första vårtecknet, typ björkknoppar eller vitsippor. Då kommer allt kännas så mycket lättare, när man närmar sig sommaren. Den här sommaren har potential att bli bra, riktigt bra. Åh vad jag längtar.

Fast jag måste erkänna att jag inte är riktigt klar med vintern än. I varje fall inte vintern i fjällen. Vill åka skiiiidoooor! Ska bli svinkul med sportlov och lite mycket slalom:) En hel vecka med syster blire då också!:D Saknar henne väldigt mycket nu, mer än mycket. Som tur är kommer hon förmodligen hem om några veckor och hälsar på:)

Men innan allt det roliga som ska hända nån gång i framtiden kommer antar jag att jag måste fokusera på nuet. Skolan börjar öka tempot nu, men fan ta mig om jag börjar plugga lika mycket som förra året. Nä, nu ska jag ha lite kul också!:)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0