coooool it

Dagen började bra med en liten sovmorgon till åtta. Kan inte komma ihåg när jag senast hade sovmorgon på en vardag.. Sedan gick jag in i köket för att mötas av snickare eftersom vi bygger om köket. Jag hade glömt att dom skulle vara här idag så jag var fortfarande iförd min pyjamas, det var lite penibelt.

Nåväl, därefter var det skola och svenska. Föreläsning om Selma Lagerlöf, boooring. Men vi fick faktiskt sluta ganska tidigt för en gångs skull så det var skönt. 

På eftermiddan tog vi en kort prommis till mormor för att konversera lite med "gammfolket" som de kallar sig själva:P Mysigt men vi blev där lite längre än vi hade tänkt så sen blev det en liten joggingtur hem för att laga mat. Jag hade nämligen planerat in en körlektion idag med mor - för första gången på jag vet inte hur många månader. Och tro det eller ej men det gick svinbra! Jag körde inte ens så bra då jag faktiskt tränat ihärdigt ett tag. Inte ett motorstopp, dragläget satt direkt!:D Rädd för att det inte kommer gå lika bra nästa gång... När nu nästa gång blir vet jag inte heller, men det är verkligen dags att dra igång nu om det ska bli nåt körkort.

Kerstin har gjort det igen förresten. Återigen kan man skåda en heeet tjej på hennes blogg, vilket gör att jag måste coola ner med en annan bild här


Kommentarer
Postat av: k

hahahhaa, den är värre!

2010-02-18 @ 21:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0