bilförarn'

Hata vädret. Det börjar närma sig slutet av februari och så börjar vintern om. Varför varför varför!?

Det enda som är positivt med kylan och blåsten och snön är att det är bra att träna bilkörning på för att få in lite vana på svårt underlag. Har kört riktigt mycket i helgen och det har gått över förväntan:) Kanske borde börja ta tag i körkortet snart, skriva in mig på körskola och så. Men jag vågar inte riktigt, känns som det kommer att vara svårt att varva det med allt plugg i skolan. Men vi får se..

Annars har helgen varit väldigt lugn. Har rått om mor som för en gångs skull varit hemma och närvarande hela helgen, inte bara jobbat. Jag har bakat, lagat mat, pluggat, sett på film, tränat, ja i stort sett gjort vad jag brukar göra en alldeles vanlig helg:)

Fast pluggat har jag faktiskt inte gjort så mycket om jag ska vara helt ärlig. Känner på mig att kommande vecka kan bli lite tung därför. Men jag har i alla fall börjat på svenskan, och det är ju alltid något. Uppsatsen orkar jag faktiskt inte tänka på, jag blir bara less, så den får vänta till imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0