vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

Nu börjar jag ju få riktig ordning på uppdateringen här i bloggen! Vet inte om det är bra eller dåligt, att jag har tid att skriva om min ganska händelselösa vardag. Nä, jag bestämmer mig för att det är bra, lite som terapi tror jag. Eller som drömmar, bearbeta dagen liksom.

Idag har jag arbetat med uppsatsskrivning och haft psykologi. Första gick dåligt, andra var lite roligare:) Medveten närvaro är nog inte så tokigt ändå, även om jag inte riktigt lyckats bemästra tekniken ännu. Men övning ger färdighet och jag ska ge det här en chans nu, se om det gör nån skillnad.

Av någon lyckosam slump kom malin att tänka på högskoleprovet idag, visade sig att det är sista anmälningsdagen. Känns ändå som jag måste skriva det, även om jag inte har några större förväntningar på resultatet. Men det skadar ju inte att testa.

Snart är det dags att svida om för lite dans. Har dock fortfarande inte lyckats bli av med halsonten som jag drog på mig för snart två veckor sen så jag är inte överdrivet taggad. Men det är bara att bita i det sura äpplet.

fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0