back again

Hallå där. Kul att jag alltid kommer att tänka på att jag har en blogg när jag sitter och pluggar, allt för att undanfly arbete:)

Las Palmas var braaaaa! Vi hade galet bra väder och jag kommer framför allt komma ihåg dagen då vi var vid bandamakratern, så jäkla härligt. Om man bortser från äckliga män i 30-60 (!) års åldern som levde i nån slags sjuk sinnesvärld där de allvarligt trodde att vi skulle falla pladask för dem så var resan kanon. Fast jag antar att sliskmännen var rätt komiskt det också, bara lite störande:P Resan innehöll allt från museumbesök till strandpromenader. Sista dagen pressade vi för att bli bruna, men slutade med en helt annan färg (tomatröd). Nu väntar en massa jobb med reseguiden, men det ska väl bli liiiite kul det också;)

Hade första balettlektionen idag sedan typ mitten av december, och det kändes kan man ju säga.. Kunde inte träna då vi var i Las Palmas och sen har jag varit skitdålig på att stretcha under lovet och fram tills nu. Men nu drar det igång igen! Förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid att komma tillbaka in i rutinerna..
 


Vid Bandamakratern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0