vi fryser ihjäl, det är så kallt

Brrrrrrrrrrrrrrrr! Så. Kallt! Pannjäveln har stannat här hemma så man vaknade upp till 13,5 grader inomhus, kändes jättemysigt. Satt och huttrade hela förmiddagen i sällskap med en uppsats som jag ska kommentera och kritisera på engelskan. Måste göra färdigt den väldigt snart. Kan inte fatta att lovet redan lider mot sitt slut, alldeles för kort har det varit. Men på torsdag är det bara att infinna sig i skvaderns lokaler återigen..

Var ner på stan idag eftersom vi skulle växla pengar. Trodde jag skulle frysa fast på vägen ner. Låt oss säga att vägen upp inte heller var så rolig... Men det känns ändå bra att ha kryssat för en av sakerna man måste göra innan las palmas:)

Nu ska jag återgå till plugg, uschuschusch. Blir svårt att komma in i rytmen igen. Vet inte ens om jag vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0