ja' ä inte bitter

Jag har idag insett att jag underskattat hur mycket det är i skolan just nu. Fick bland annat reda på att vi har boktal imorrn, och jag trodde att det var på torsdag. Därför måste jag verkligen sätta igång och öva på det idag. Dessutom har jag förträngt att vi seminarium på Selma Lagerlöf-boken om några veckor, måste läsas innan dess. Sedan hade jag glömt bort att det faktiskt är två examinationer kvar på psykologin, inte bara en. Måste läsa på inför seminariet och framför allt skriva om ACT. Och inte att förglömma, den fantastiska uppsatsen.

Känns som att lovet kommer bli kul?

Äh. Jag vill verkligen inte vara bitter nu. Det där ordnar sig nog:) Nu ska jag öva lite och sen blire ett hårt yoga-pass, skönt! 


Kommentarer
Postat av: k

uppdatering?!

2010-03-12 @ 15:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0