uppsats uppsats hela dan

Jävlar vilket tempo det vart i skolan nu. Idag bockades i alla fall två stora moment av schemat: seminarium i psykologi b och uppsats i samhälle c. Faaaen vad jag har stressat med den där förbannade jävla helvetesuppsatsen, hatahatahata. Morgon, dag, kväll, lite natt och hela helgen i typ två veckor nu, plus allt arbete på lektionerna i typ 4 veckor. Går inte att beskriva känslan av att ha skickat in den, så skönt! Nu är det fackteckning kvar, vettefan hur jag ska hinna med allt som är kvar innan måndag.. Och då är det svenskaseminarium också. Men efter måndag måste det bara bli lugnare, annars kollapsar jag. Vill inte sitta och plugga dagarna i ända, har gjort nog av det i mitt gymnasieliv känns det som.

Haha men en sak håller mig faktiskt på gott humör och det är snickarna som är här och jobbar med köket. Suger att inte ha ett riktigt kök att laga mat i men grabbarna är för härliga när de står och sjunger för full hals till radion. Bye bye byeeeeee Delilah hör man eka i basröst just nu, underhållning på hög nivå!:D

Nä nu måste jag göra fackteckning innan det bär av till baletten. Fridens liljor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0