bicycle race bicycle race BICYCLE RACE

Sista klassikern med utklädning avklarad:) Tyckte vi gjorde det bra, men det märks att motivationen för tävlingarna börjar tryta.. Cyklade sedan en bit utan bra växlar. Tydligen reglerade man de tyngre växlarna som gör att man rör sig framåt på raksträcka på andra sidan styret, vilket jag fick veta när jag kom hem, kulkul. Men uppför gick det i alla fall ganska bra!:) Förkylningen jag började känna av igår känns dock mindre bra nu..

En uppgift kvar i skolan nu. Som jag borde plugga inför. Ska nog göra det. Sen. Just nu vill jag faktiskt bara ta studenten, lämna skvaderlivet. Helt ärligt har de här tre åren från ett visst perspektiv inte varit särskilt bra för mig tror jag. Det gör lite ont och jag hoppas det slutar göra det när det här är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0