carpe diem

Okej det här känns helt surrealistiskt att skriva men jag har inget plugg att göra i helgen. Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv, känns som jag slösar bort denna underbara värdefulla tid om jag inte hela tiden håller mig sysselsatt. Är för ovant antar jag att inte befinna sig i den konstanta stressen så det går inte riktigt att ta in. Det värsta är att jag vet att det är en temporär företeelse, nästa vecka kommer jag få nya uppgifter. Det betyder att jag måste ta vara på den här tiden. What a twisted mind, kan vränga det mesta negativt.

Men jag har som sagt försökt fånga dagen. Efter lunch gick jag, kerst och vickan ner på stan och kikade lite och efter det satt vi och fika ett tag, trevligttrevligt. Nu har jag nyss varit ute på en promenad ensam med musik i kvällssolen och känt mig tillfreds för en liten stund. Snart blir det filmmys med tidigare nämnda, om bara kerschan hör av sig nån gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0