Ljuset i tunneln

Börjar äntligen bli lite ordning på vädret igen. Bara värmen som fattas nu.

I lördags var det studentbal. Känns tråkigt att säga det men den var faktiskt inte särskilt bra. Hade förväntat mig lite mer, men det var kul att ha hela "bal-looken" för första gången. Antar att det ändå är något som jag i framtiden kommer vara glad att jag varit med om. Nu låter det som att det var svindåligt och det var det ju inte. Det var okej, men inte riktigt lika bra som man hade velat.

Gårdagen var andra dagen på jobbet. Mors dag och väldigt stressigt med mycket gäster, men det var kul:) Tar lite tid att sätta sig in i hur allt fungerar men det kommer nog flyta på bra så småningom.

Idag var jag på skolan på förmiddagen, fixade bland annat biljett till lärarmiddan, det börjar närma sig nu.. Annars läste jag FN-häftet (sista uppgiften). Hade tänkt ha seminarium imorrn men jag ändrade mig och har istället börjat på hemtentan. 1 av 3 frågor avklarad. Tänk att jag är två frågor, alltså ungefär två sidor från att vara klar med gymnasiet.. Insane.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0