turn turn turn and collapse

Konstigaste helgen på länge. Kände mig... Normal. Hann gå på stan, umgås med bästaste flickorna och hälsa på både farmor och mormor. Så härligt att för omväxlings skull göra annat än plugg:)

Idag hade vi samhälle och redovisningar på morgonen, lugnt och skönt eftersom vi redan gjort vår. Åt lunch, tog en prommis med mallbrall och sedan åkte vi ner på stan med kerst för att se på teater. Kunde än en gång fastställa att teater inte riktigt är min grej.

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Gick skit. Jag har helt tappat förmågan att göra piruetter. Inte för att jag var jag bra på det innan men nu är jag fan sämre än sämst. Kul att vi bara har 500 eller nåt i koreografin(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0