110210

Så extremt trött. Har precis vaknat efter en oplanerad tupplur på soffan. Satte mig ner med en bok efter middagen istället för att knappa på datorn eller titta på tv (för att känna mig lite mer intellektuell, u know). Om man ska tro den sida som låg öppen när jag vaknade hann jag skumma igenom 50 sidor innan ögonen gav upp. Om jag ska räkna på det skulle jag uppskatta att jag sovit en dryg timme. Känner mig ändå som en påse nötter. Kan bero på att jag hade tråkigaste dagen på jobbet på länge. Vi skulle stämma av checkräkningskontot på eftermiddagen och det blev en jävla massa strul, tog drygt tre timmar för att stämma av en månad. Sinnessjukt.

Nu är det friends tror jag. Tar uppenbarligen igen dator- och tv-tiden jag missade på grund av boken.


Kommentarer
Postat av: Ratz

Mando unplugged imorgon (lördag) på svt2 kl. 19.00 = jag är lycklig! :D

Kraaamen<3

2011-02-11 @ 10:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0