in a good mood

Jag befinner mig just nu i mitt eget rum. Det känns lite annorlunda och nytt eftersom jag aldrig sitter vid datorn här annars. Detta beror på att mitt skrivbord, fram till ungefär en timme sedan, var belamrat med parfymflaskor. Men nu står de istället längst upp på skrivbordet där jag hade foton förut. Och vad betyder det? Jo, jag har gjort slag i saken och skaffat mig fotoväggen jag skrev om igår. Det blev riktigt fint. Och dessutom har jag nu upptäckt att uppkopplingen här inne är så mycket bättre än i vardagsrummet, kung!

Snart ska jag börja laga mat. Imorrn bär det ju av till systeryster och hon hade tydligen inte någonting hemma eller orken att handla mat så det fick helt enkelt bli så att jag tar med mig morgondagens middag. Efter matlagningen måste jag packa. Imorgon blir det till att jobba innan tåget går till uppsalat så det kommer att bli stressigt.

Men det gör inget idag. För jag har fått sjukt goda nyheter och känner mig som herren på täppan för tillfället. Ikväll ska det firas med en god middag och sedan ska jag ta ett varmt bad och bara njuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0