dance

Första dansdagen på evigheter. Har ju inte gått på lektioner i höstas eftersom jag skulle iväg till Thailandet så det var verkligen längesen. Ganska mjuk start så det kändes bra. Sinnessjukt hur mycket man kan tappa men ändå skönt att börja igen nån gång. Men de där jävla piruetterna kommer jag aldrig få till. Blir. Galen.

Tog en fika med Lotta a.k.a. Ratz på Tant Ancis och Fröken Saras idag också. Alltid lika trevligt. Vi är egentligen obegripligt lik varandra. Vi är ju tvillingar - fast inte med varandra (även om det känns som det skulle vara mer logiskt). Ler och långhalm. Finns ingenting jag inte kan berätta för den bruden.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åhh hade så gärna velat vara med! Måste bli en annan gång, inom snar framtid :) haha tack för kommentaren... :D Tror dock inte jag skulle kommit så långt! Men man vet ju aldrig ;)

2011-01-23 @ 20:09:45
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: Ratz

Myyys var det! :D håller med, det måste ha blivit ett utbyte på BB... trots ett års mellanrum ;)

2011-01-24 @ 12:20:30
Postat av: dolphan

fridis: ja tveklöst! p&l-fika på tant ancis och fröken saras inom kort:) jorå, om din äppelkaka var lika god som den såg ut skulle du vunnit;)

ratz: haha ja men du vet ju hur vården är i Sverige...;) mest troligt du och jag som är twins:)

2011-01-26 @ 09:49:12
URL: http://fridabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0