hetsskottaren

Sista dagen på jobbet avklarad. Känner mig ganska... likgiltig. Imorgon blir det lacken igen med bokföring och fakturering. Känns... inte upphetsande direkt. 

Nu ska jag ut och fortsätta skotta. Kom på att jag inte gjort det en timma innan jag ska till jobbet då jag sitter oduschad i pyjamas. Slängde mig ut och greppade spaden för att sedan hetsskotta så att jag kunde köra ut bilen ur garaget. Tror nya grannen blev lite rädd för mig när jag stod och svor för mig själv och hackade i vallen som plogningsbilen lämnat. Men som sagt så ska jag ut och fortsätta nu, hatar att vi har så jävla stor uppfart.

Just det, har inte ens kommenterat det nya året. Antar att det beror på att jag inte riktigt hunnit reflektera över det. Kanske skriver något senare när jag tänkt efter. Har ju lite tid på mig under skottningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0