måndagsbarn

Det finns dagar som idag, hopplösa mornar
då jag vaknar som ett vrak
Och jag märker alla har, har fått nog av miiiiig

Lalala

Måndagsbarnet här. Sitter och kikar på tågbiljetter till Uppsalat. Kommer med 90 procents säkerhet hälsa på storasyster nästa helg:) Ska bli så himla kul! Umgås med jäntan, komma bort från Svallet ett tag och va bah va. 

Åh herregud. Känner hur det luktar våfflor just nu. Kan det vara så att min mor har ställt sig gjort denna underbara maträtt? Sa ju till henne i morse att det var så längesen man åt det, och att det skulle vara sjukt gott en söndag som denna. Jag måste ha gjort någonting väldigt bra för att förtjäna denna goda gärning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0