move it

Förmiddagskaffet står tryggt vid min sida med en sista klunk kvar. Indikerar lite subtilt att det är dags att röra på fläsket. Har fastnat ovanligt länge framför datorn idag. Skulle egentligen ha jobbat men pappa är i fjällen så vi ska ta det imorrn istället. Ska ju egentligen flyga solo nu på jobbet, men behöver en fallskärm som jag kan rådfråga utifall att om liksom. Det känns ändå spännande att själv komma ihåg alla moment och sköta ekonomin, förhoppningsvis ska jag ju inte behöva hans hjälp.

Har ont i insida lår idag. Fick för mig att jag skulle göra en stretchövning jag inte gjort på mycket länge igårkväll. Efter 20 minuter insåg jag att jag inte med hjälp av benens egna muskler skulle kunna ta mig ur övningen utan fick som lägga tillbaka benen med hjälp av armarna i utgångsläge. Då känner man sig ung och fräsch liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0