never underestimate

Idag tänkte jag gå på stan. Så blev det inte. Var ju där igår med Vickitoria men lyckades glömma mina hm-presentkort (som för övrigt var det enda jag behövde komma ihåg att ta med mig). Hur som helst så kom jag aldrig dit idag eftersom jag underskattade tidsåtgången på städning. Vi tänkte ju spa-a oss på fredag så jag skulle fylla bubbelbadet i källaren men för det krävs ju lite skrubbning. Och skrubbning har det blivit vill jag lova. Täcket för badet var helt jävla omöjligt att få rent, höll på en timme med skiten. Nu är jag i alla fall nääästan klar, bara lite finputsning kvar. Lyckades dessutom fylla karet utan att översvämma källaren vilket inte är fy skam det heller med tanke på hur mitt minne fungerat på sista tiden..

---

Det är konstigt hur saker och ting kommer till en själv när man slutar försöka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0