Zzz...

Jag är så arg just nu. Vaknade tidigt av mammas mobil (som har världens mest irriterade och högljudda ringsignal) och efter det kunde jag verkligen inte somna om. Varför jag inte kunde somna om? Jo, därför hon sätter sig precis utanför mitt rum som har lövtunna väggar och tjattrar med männskan som ringt (som jag för övrigt misstänker var min syster med tanke på hur &%!¤# långt samtalet var). Jag gick och la mig sent igår eftersom jag visste att jag var ledig och skulle få sova ut men nu sitter jag ändå här mest lik en zombie. Irritationen är minst sagt påtaglig.

Näää vad säger ni? Kaffe på det här?


Kommentarer
Postat av: Frida

Te :D och nåt annat mys att trösta sig med!

2011-01-26 @ 14:12:30
URL: http://fridasrecept.blogg.se/
Postat av: fridiz

Te - vad är det för nyttighetsfasoner? Nejnej, här behövs starka grejer;)

2011-01-28 @ 17:17:34
URL: http://fridabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0